Where To Buy L.O.L Surprise Bigger Surprise UK

Where To Buy L.O.L Bigger Surprise

Just when you thought it was safe to put your purse away! The L.O.L Surprise Bigger Surprise is coming to the UK in the next month or so, and you know your L.O.L. collector will need it. Worry not, we know exactly where to buy the L.O.L Surprise Bigger Surprise in the UK, and where it's cheaper than that RRP of £84.99...

In Stock / Pre-Order

What is the L.O.L Surprise Bigger Surprise?

L.O.L. Bigger Surprise is a toy that panders to that unboxing experience that the kids are obsessed with on You Tube. The L.O.L. Surprise Bigger Surprise contains 60+ surprises to uncover, including exclusive dolls and accessories!

Where To Buy L.O.L Surprise Bigger Surprise UK


TOPICS:   Toys

If you like this, you may like these...

109 comments

  • Emma F.

    round 2 for xmas! :see_no_evil::see_no_evil:

  • Sarah W.

    oh my god when will it end :see_no_evil: x

  • Kelly Y.

    another thing for the Christmas list :joy:

  • Becky K.

    another thing the girls are gonna want xx

  • Dawn T.

    Xanthe will be pleased xx

  • Hayley A.

    £100 l won't be showing her lol

  • Nic L.

    Absolute crap! My daughter was desperate for some! What a waste of money they are. She doesn’t even play with them!

  • Melissa O.

    Yey love lol stuff :joy:

  • Linzi H.

    I know seen the price :see_no_evil: xxx

  • Jolene C.

    *deletes YouTube* my child must never find out about this :grimacing:

  • Pollyanna H.

    How much!!!!! Omg over £100 :scream::scream::scream::scream:

  • Lisa L.

    :weary::weary: something else to add to the list!! It’s a lot of money x

  • Keely D.

    Yup! It’s ridiculous :see_no_evil::scream: x

  • Jools A.

    One way ticket to Oz is probably cheaper!!

  • Sarah L.

    Can't cope she better not see this YouTube :joy::joy::joy: xxx

  • Meghan J.

    See the pre order price?:rolling_eyes:

  • Katelyn K.

    I won't be buying it at that price!

  • Iona H.

    She's no had her YouTube for about a week she won't know about this yet :joy::joy:. Sick a this :joy:

  • Liam A.

    hahaha what a girl wants eh xxx

  • Chelsey R.

    I know that's all she types into youtube shes gonna find out:persevere::sob::joy::joy::joy:

  • Evette L.

    This will be what the girls want it will be like the giant 1 last year x

  • Wesley C.

    Seriously like cos the stampedes for the €200 plus house won't be enough

  • Colleen M.

    Will hav to keep a look for it coming in smyths x

  • Melissa M.

    I don’t like the new spy one lol

  • Kimberley R.

    I’m gonna be bankrupt.. nearly £300 this week on lol pre orders :triumph::weary:

  • Paula C.

    Leah had a new one I have never seen the other day

  • Hannaa T.

    It’s like the big surprise ain’t it but different shape! She ain’t having it :joy: x

  • Samantha R.

    They both spent their holiday money on the capsule ones

  • Vikki B.

    Omg :see_no_evil: I brought poppy her first under wraps the other day they are actually really good xx

  • Dominique G.

    Oh god! She already got the newest one out yesterday x

  • Chris B.

    Xmas going to cost a fortune lol

  • Lauren H.

    £100 imagine how long it’ll take her to save that!!!! X

  • Nicolle C.

    I’m dreading having a girl now with all these crazes lol boys are happy with their bog standard character toys lol xxx

  • Lyndsëy T.

    I can't cope anymore it's breaking the bank :grimacing::joy:

  • Michael A.

    Get on and get it preordered haha

  • Anne R.

    Absolute rip off these things xx

  • Ali S.

    Jee wiz have pre ordered 2 polly pocket sets for Daisy for xmas or birthday 12.99 each- these are just crazy money! X

  • Sarah W.

    It’s says £84.99 they are ridiculous money! X

  • Nicola S.

    £85 :tired_face: ... wish I had thought up the whole LOL Surprise idea :sob:

  • Nicole W.

    Thanks :thumbsup: preordered for Christmas :christmas_tree:

  • Sally M.

    Bella needs to make the choice that or the big gold one I’m not getting both. Xxx

  • Vicky '.

    ive ordered they don’t take the money till you collect it x

  • Victoria S.

    I ordered mine this morning with this house n storage I’m done with lols xx

  • Michelle B.

    They don’t even say what’s in it!

  • Lucy S.

    Just been looking ...dont think ill bother for that price !!! :worried:

  • Kayleigh N.

    £85, and i would need two :sob::see_no_evil:

  • Michelle K.

    Ooh have to take a look what’s in this one... :flushed:

  • Jade W.

    Ohh god

  • Clare C.

    OMG just seen the price!! :flushed: good luck!! Hahaha xxx

  • Jade W.

    Omg they can do 1 :joy::joy: they ran out sorry :joy::joy::joy: xxx

  • Sarah W.

    :joy: we have a little swing bin £1, I keep them all in, the game is close ur eyes and try and find the doll and accessories x

  • Gemma L.

    Did you see the cost of it :astonished::astonished:

  • Gail H.

    Nope! Can't See!! Eyes Closed!!! :see_no_evil::joy: xx

  • Margaret A.

    Got it mrs thank you :kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart: these we things willl be the death of me xx

  • Gemma C.

    Can’t cope! I’m gonna have no money left :see_no_evil::flushed:

  • Shizzy D.

    Pls make it stop!!!!!! :tired_face::tired_face:

  • Morag S.

    Oh never seen this one wonder how much that gonna be and what’s in it xx

  • Lauren B.

    It's around £85 :open_mouth: no idea what's going to be in it. Fingers crossed Lilah doesn't ask for it x

  • Nicola M.

    OMG :astonished: why are these things so expensive. x

  • Kayleigh B.

    Oh god xmas is gunna be fun that’s al they gun a have at this rate lol

  • Rachel H.

    My girls not really interested in them at the mo maybe they will change there mind when they see this

  • Charmaine B.

    Caseys already seen these lol, she wants that poopies unicorn too lol :joy::joy::rolling_eyes:

  • Emma B.

    I literally skint with all this lol :weary::weary::cry::cry:

  • Joanna V.

    £84 tho :flushed::flushed::flushed::flushed:

  • Mikey R.

    Get it ordered :raised_hand_tone1::boom:

  • Carrie D.

    Chloe hasn’t seen it yet, but I already know she is going to want it! :rolling_eyes: x

  • Sarah M.

    Omg aha it’s crazy isn’t it Jay always tells me not to start Evelyn on them!!! I am kinda glad to be honest!!! :see_no_evil: x

  • Kirsty W.

    We didn't have a clue what they were lol.. Then she had one then we realised and ever since we just wonder what we started :laughing::laughing: xx

  • Carol C.

    See this is the thing, I bought one last year in anticipation of Santa requests, but because it sold out so quick she never actually saw it properly advertised and so didn’t expect one! And £60 was bad enough, I really don’t want to spend £85. :tired_face:

  • Jemma B.

    Oh wow never seen that before will look into it thanks Hun xxx

  • Becky B.

    They were in smyths today and £10 off so I grabbed one they were selling like crazy xx

  • Hannah K.

    Stoooooop I don’t need anymore lol :joy: she’s already having that house which is almost £200 and an lol bike x

  • Sarah M.

    noticed you mentioned these earlier, on sale now x

  • Chelsea M.

    darcie informed me she wanted this :hushed:

  • Jenna B.

    I think Lois might want this from Santa... :santa:ven Brown!

  • Rhiannon J.

    Better look into this then xxx

  • Vic S.

    not sure she is old enough to appreciate it.

  • Sarah L.

    It’s all Pops wants but yes I agree that if it were 2 years ago I wouldn’t have bought it Pops xxx

  • Holly P.

    Just incase u were buying it I thought I’d save u a tenner :joy:

  • Kayleigh D.

    I know :weary: hopefully stays the same for when you get money I like to keep you updated :kissing_heart: x

  • Leanne L.

    I’m tempted coz Skyler only has one and her love for LOL has just began! I’m thinking maybe the £60 tho how many dolls do u get in them? Or am I better off buying individual ones? X

  • Leanne L.

    Or do I just steer clear all together

  • Beck J.

    Sorry to butt in .. what age do u think these are suitable for? It’s all our 3.5 year old keeps going on about :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

  • Fran M.

    If only I had the money :weary::weary::see_no_evil::see_no_evil:

  • Lisa B.

    Thank you! Just ordered it, she will love it!!

  • Gemma M.

    It’s on the list mate :rolling_eyes::see_no_evil:

  • Nicola S.

    Thanks- Maisie now wants the house. :see_no_evil:

  • Jemma S.

    I’ve just ordered loads on Argos. They have them on 3 for 2. I got the new I spy ones x

  • Claire T.

    Smyths have loads in store seen them tonight :joy: there not out of stock

  • Stacey W.

    Another thing she will want to add to the list lol

  • Dannielle A.

    It’s on her list with the other 4000 different lol things they’ve released for Xmas ..£85

  • Jess N.

    This one is expensive though!

  • Carrie M.

    Brill I want to get her ones of these

  • Sophie H.

    Told you it would sell out! It’s all on Pre order.... best off getting from symths- that’s where I got the fingerlings from xxxx

  • Rebecca T.

    I paid £84.99

  • Kelly N.

    Just got one the day before they reduced the price

  • Kirstie N.

    Thanks well spotted. Just ordered it.

  • Dionne M.

    yeah me to managed to get in the 3 for 2 at Argos so that wasn’t to bad xx

  • Michelle K.

    :laughing: On it! :ok_hand_tone2: bit of a rip off for the money but isn’t all the LOL stuff :rolling_eyes: xx

  • XKirsty M.

    I’ve pre ordered :joy::joy:

  • Philippa T.

    I think it’s worth the money for what you get took my little girl nearly an hour to open it all she loves it

  • Donna B.

    Apparently it’s worth it though

  • Nicola S.

    Yeah I think I’m gonna get her one x

  • Kit C.

    Got one already. Was quick with this one. Last year was a nightmare getting the golden ball

  • Gillian D.

    Just pre-ordered this from the entertainer - it was sold out here unfortunately. Last year I had so much trouble trying to locate a Big Surprise come November - so I’m prepared this year! Lol! Had to pay full price tho unfortunately :smirk: xx

  • Holly R.

    Swear best money spent, she would play with them for hours

  • Stephanie H.

    Thanks Lilly has asked for this x

  • Leah K.

    happy days...the things we do lol

  • Marie E.

    yipp got some money today so well timed x

What do you think?

Your comment