Toy Story x Irregular Choice Collection Coming Soon!

Toy Story x Irregular Choice

Irregular Choice fans are going to go wild for this brand new collection that is heading our way!

They have collaborated with Disney Pixar's Toy Story to create a collection that takes you to infinity and beyond!

The collection features all the best loved characters, Woody, Buzz, Jessie and the whole gang all adorning a range of boots, shoes, bags and tights.

Here's a sneak peek at a few of the items that will be available:

You've Got A Friend In Me Shoes*

Toy Story x Irregular Choice Collection Coming Soon!

Eternally Grateful Bag*

Toy Story x Irregular Choice Collection Coming Soon!

Eternally Grateful Flat Shoe*

Toy Story x Irregular Choice Collection Coming Soon!

Galactic Roundup Tights*

Toy Story x Irregular Choice Collection Coming Soon!

They will be online at 12:00 midday Friday 25th May. They will also hit stores on the same day.

Hands up, who's excited!!

Images courtesy of Irregular Choice.

36 comments

  • Anna-Marie E.

    I can not wait for these! Think it’s the end of may they launch!

  • Louise S.

    think these shoes have my name on!!!

    • Louise C.

      Amazing :heart_eyes: love irregular choice xx

  • Jennifer B.

    They are ace ain’t they. I would have probably worn these back in her day pre fat feet :joy:

  • Catherine S.

    Aaarrrgghhg id only seen the shoes and tights! I NEED that bag!! And I know they’re bringing out other toy story shoes too!

  • Amy A.

    Oh I could so rock a pair of those :joy: xx

  • Jo S.

    I want it all just to look at hahha

  • Danielle N.

    Omg :joy: Theo would probably wear them too! Haha xx

  • Vicki K.

    I've seen they launch on the day we go to great Yarmouth, bank holiday weekend. I'm so excited. Can't buy any but so excited, lol xx

  • Shauna B.

    I feel like these might be a step to far but I am looking for a new pair

  • Danielle B.

    Just the purse I think! It will go with my cap and throw and flask etc haha xxx

  • Paul H.

    Blimey! Are they actually shoes?!?!?

  • Lynne M.

    I know I seen these a couple of days ago.....so excited :stuck_out_tongue_closed_eyes:

  • Katie D.

    I would never get to wear those shoes, Noah would steal them first! X

  • Andrea M.

    The toy story shoes look amazing but I would never wear them.xc

  • Katy H.

    I don’t like the material on the alien stuff #distraught

  • Laura W.

    I will wear them to work and everywhere everyday lol xx

  • Angela J.

    Oh yes! I’m off to the launch in London :two_hearts:

  • Kirsty M.

    You know I'll be getting a pair

  • Holly R.

    Haha babes I'm all over them ! Full collection is out on 25th may ! :heart_eyes::heart_eyes::pray: I've already starter saving lol xc

  • Steffini C.

    Oh my god. Oh my god Oh my god

  • Katy W.

    I’m so excited for these to come out :joy:xx

  • Kerry B.

    I need these!!!!!!! OMG :grin::smile::smile:

  • Emmeline W.

    I know....I absolutely need a pair of these shoes....and maybe a bag :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

  • Lisa P.

    I absolutely definitely do! :grin::grin::grin:

  • Joy S.

    I'm hoping they have them when I go to London so I can try them :grinning:

  • Emmeline W.

    I know!!! He’d obviously be right too :joy: not sure what Shauns thoughts would be :joy: but I definitely want these

  • Hannah H.

    :heart_eyes::stuck_out_tongue_winking_eye::scream::kissing_heart::sob: want

  • Hayley C.

    I kinda like the alien shoes that go with the bag but more are yet to be released yet

  • Judy W.

    Oh I know! I can't wait to see what else they have! :smile_cat::smile_cat:

  • Jess M.

    I'm literally waiting with baited breath for the whole collection to be released. Toy story is one of my favourites!!! Seen a few sneak peeks an it all looks incredible!!! :grinning::grinning::grinning::grinning: Xxx

  • Sionedd J.

    Umm..... contenders! :L xxx

  • Libby D.

    Oh wow!!! I love all of it :heart_eyes:xxx

  • Kathryn P.

    Oooh but probably a bit too out there for me :joy::joy:

  • Tina M.

    Yeah I think I'd draw the line at the purse

  • Alison H.

    That great aren’t they. Totally impractical but amazing

What do you think?

Your comment