Asda Have Launched An Easter Egg Made Of Cheese!

Asda Launch Cheese Easter Egg

Give me a nice block of cheese any day and I am happy! It seems like all my cheesy dreams have come true now that Asda have just launched a Cheese Easter Egg! Or is it a 'Cheester Egg'!?

Quick, pass me the crackers!

After recent research revealed that 60% of Brits would choose cheese over chocolate, Asda was inspired to create the Cheester Egg! A large egg made entirely out of cheese! I'm drooling at the thought!

The half egg-shaped cheese comes with crumbly mini oatcake crackers and a sachet of sweet caramelised onion chutney to create your very own cheeseboard. The egg itself is made with Blacksticks Blue Cheese.

The Blacksticks Blue Cheester Egg will be available in Asda stores from the 16th March 2018.

So is the Cheester Egg something you would try? Or would you rather stick with the traditional chocolate egg? We would love to hear from you over on our Facebook page!

TOPICS:   Easter

33 comments

  • Rhian H.

    It is more for you than me

  • Rhian H.

    I bet you want me to get it for you for Easter

  • Jenny W.

    Omg my life is complete! Xx

  • April R.

    :mask: I’m sure James would like it tho

  • Sarah O.

    I like the look of this x

  • Charlotte S.

    I think this looks gross! It looks like cheese slice cheese!

  • Rachel K.

    Not sure how I feel...:joy:

  • Cath L.

    Nooooo that’s just wrong it’s gotta be choc

  • Laura B.

    Yes, I'll have three, thanks.

  • Lindsey A.

    No :joy::joy::joy: why would you do that

  • Mandy W.

    they were invented for us!! :heart_eyes::heart_eyes:

  • Jenna W.

    Iv just showed him and he wants it

  • Charlotte S.

    However, that is coming from someone who can't stop thinking about hotdogs at the minute. So I am zero authority on gross food haha

  • Sarah J.

    That’s amazing I wonder what cheese it is :thinking: xx

  • Donna E.

    Hmmmm im not sure :thinking::thinking:

  • Mandy N.

    Ermmm :thinking: not sure on that. Bit intrigued :hugging:

  • Richard H.

    Noo that’s what I’m talking about!

  • Breege J.

    :open_mouth::open_mouth::open_mouth: this is the best!!!

  • Laura G.

    hmmmm, i think thats a no. need a choccy egg lol

  • Melanie L.

    OMG.....getting one of those!! X

  • Lisa G.

    I’m not sure about that :thinking:

  • Victoria S.

    They'd love that. Bloody weirdos :joy::joy: x

  • Alison S.

    That would be nice followed by a chocolate one:stuck_out_tongue_winking_eye:xx

  • April R.

    Ned tagged me too sounds :mask: but I’m sure raz would like it

  • Kelly J.

    Omg yes this is epic with a pack of crackers and a jar of pickled onions xxx

  • Tina M.

    Gareth would love that lol

  • Stephanie A.

    I best bloody get one seeing as I didn't get an advent calander

  • Cheryl P.

    I’m never really fussed about Easter... but let’s just say I JUST.GOT.INTERESTED :heart_eyes:

  • Jo D.

    Very interesting! can't beat a choccy egg though :grin::chocolate_bar: x

  • Pamela D.

    Omg no way :scream::scream: xxxxxxxx

  • Sophia W.

    Are you kidding me? Omg this is amazing :heart_eyes: I proper love blue cheese as well. I neeeeeeeed one!!!!

  • Julia H.

    OMG - I need one now !!!!

  • Ellie C.

    noooooo keep that well away from me!!

What do you think?

Your comment