Unicorn Tears Gin £39.99 @ Firebox

3 December 2016
Unicorn Tears Gin £39.99 @ Firebox

What's the ultimate present for a Unicorn lover? This Unicorn Tears Gin Liqueur from Firebox. Sure, it comes in at a 'dearer than Gordon's' £39.99 but this is so much more than tipple - recipients will be screaming with delight, showing it off on Instagram and treasuring it on the mantelpiece.

The Unicorn Tears Gin Liqueur, is pretty to look at but must be tasty too as it's completely sold out at Harvey Nichols where it was more expensive. The reviews on Firebox couldn't be better either.

It contains sparkly silver flakes - silver boasts healing properties to the body. I am not saying that this is magic potion, but it's a nice thought. Of course the actual gin content is more than likely to counteract any goodness, but hey, who cares?

Sure, this is a novelty gift for someone, but it's gin so it's not going to sit about collecting dust. Why not have a unicorn themed girly night? Pull this out and wait for the gasps of envy.

Pair it with Prosecco to make a Unicorn Fizz!

Delivery is a whopping £4.49, so you may want to order with a friend to halve the cost or spend £100+ to get it for FREE.

195 comments

  • Ariane D.

    I'm not a gin drinker but some unicorn tears :unicorn::unicorn::unicorn: I'd try that :stuck_out_tongue_winking_eye:

  • Rachael M.

    We need this! :cocktail::unicorn:

  • Gemma S.

    I need this in my life haha

  • Alison W.

    Ha ha! I'm not sure I could drink it, it should be on display!

  • Nicola H.

    I wouldn't say no :rolling_eyes::kissing_heart::wink: xx

  • Emma Z.

    Gosh just think how many sad unicorns there are out there -

  • Jennifer C.

    I need this in my life!!!

  • Lucy W.

    I could do with this right now!

  • Lydia W.

    Oh my god

  • Amy H.

    Woah amazing

  • Elaine H.

    Oooo this look amazing :heart_eyes:lol xx

  • Emily-Rose C.

    Oh yes! Wonder if it actually tastes nice though....

  • Jenny V.

    I'm worth it !

  • Robert C.

    Real tears!! I'll put it next to my box of Rocking horse droppings lol :blush:

  • Hannah S.

    I want it :hugging:

  • Gina W.

    Wish it was vodka xx

  • Claire C.

    Oh my absolute god I have to have this! Xox

  • Anne H.

    love this stuff, so nice but soooo strong!!! lol xx

  • Natalie P.

    Omg.need it x

  • Laura H.

    Need!:unicorn:

  • Ali R.

    I need this!!!!?

  • Monique B.

    I am a gin convert! Love it!

  • Mark D.

    If only it was vodka

  • Catherine B.

    Oh my goodness!!! :revolving_hearts: want!!! :grinning: x

  • Emma W.

    I think if we drink enough of it we might actually turn in to unicorns!!! :unicorn::grin:

  • Georgia C.

    Omg omg omg omg omg

  • Lauren M.

    Loveeee it hahaha

  • Rachel L.

    OMG!!!! Xxx

  • Elizabeth A.

    I need some of this. It's so so nice xx

  • Una W.

    I need this! I'd just sit and drink it all straight haha xx

  • Melanie J.

    I want!

  • Catherine P.

    Just tell me where I can buy it and consider this done

  • Jimbo W.

    Is it made from real unicorn tears?

  • Samantha C.

    Hahahahahaha that's hilarious xxx

  • Caitlin M.

    If I don't get this for Christmas I will cry

  • Kelly-Anne M.

    Sold xx

  • Cat W.

    OMG :unicorn::unicorn::unicorn::unicorn::cocktail::cocktail::cocktail:

  • Sian W.

    Where's my pen and paper???? Dear Santa.............xx

  • Laura R.

    Oooo my that looks wonderful! Xx

  • Ann A.

    Grrrrr ......... Couldn't resist

  • Helen F.

    Need unicorn wine!:wine_glass::wine_glass:

  • Lisa L.

    Omg!!

  • Jessica L.

    We need this!!

  • Elaine C.

    So pretty

  • Vicki T.

    I have 2 bottles of this :unicorn: Both were presents :joy: xx

  • Sarah N.

    AWESOME!!

  • Katy S.

    I need to bulk buy this ASAP!!! :unicorn::unicorn::unicorn:

  • Kimi T.

    Need this in my life

  • Nikki S.

    Omg :heart_eyes:

  • Michelle T.

    This is my present for my Christmas Eve box :wink: who needs Pajamas anyway...

  • Hayley B.

    There would be glitter errrrrrryweeeeerrrrr

  • Emma M.

    Neeeeed

  • Kirsty B.

    Just having a wee 'unicorn wine' as we speak :wine_glass:We could make the coach rightly!!

  • Siobhan H.

    Unicorn tears - sounds interesting lol

  • Siobhan H.

    I'll try anything once :see_no_evil::see_no_evil:

  • Hayley K.

    Lovely pressie , is there a vodka one? X

  • Minna M.

    Christmas present sorted!

  • Emma H.

    Shame I don't like gin :( x

  • Naomi B.

    Ooooooooooo beautiful

  • Jenny Y.

    Oh it sparkles....love it :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: !!!

  • Julie C.

    haha shame i dont like gin x

  • Gemma H.

    Christmas :ok_hand:

  • Carmen C.

    I'll go with that. They were crying with laughter. :stuck_out_tongue_closed_eyes::joy::unicorn:

  • Helen C.

    I found lavender gin the other day. I'm not sure how I feel about odd gins. Or how or why they got the unicorns to cry so much :rolling_eyes:

  • Michelle M.

    I don't drink gin but I love the bottle and the name !! X

  • Rachel B.

    Maybe they are happy tears... let's go with that.

  • Charlene C.

    Oooooo I wanna try

  • Frances S.

    Looks lovely!! X

  • Natalie A.

    yes! iv always wanted to drink the tears of a unicorn :joy::sweat_smile:

  • Natasha S.

    Don't even know if I like gin buy I'd give it a try

  • Lydia R.

    This is my favourite thing so far :unicorn: I need a bottle of this in my life!!

  • Kathryn S.

    Love it!!

  • Keely G.

    I wished I like gin so I could have this

  • Catherine D.

    i love gin and well this i think i need

  • Tammy S.

    Could do with that now

  • NakitaBarratt C.

    Could do with this now xxx

  • Faye M.

    Wow...pretty gin. However tonight I hit the bubbles for a change lol xx

  • Daisy B.

    Amazing :yum: Yeah I actually do like Gin :wink: x

  • Kerrin C.

    Omg my Christmas present lol

  • Wendy C.

    Ooooooh gin and sparkles!!

  • Clair H.

    I wouldn't want to drink it though. Looks too pretty X

  • Jasmin M.

    I saw this advert! I so want it! Xxx

  • Gemma P.

    I need this in my life :unicorn:

  • Ell E.

    needs to get us some of this! x

  • Ruth H.

    This is amazing!!!

  • Beverly C.

    I don't like gin but I want this!!!

  • Natalie S.

    Looks/sounds good to me x

  • Franki V.

    Need :laughing:

  • Ella F.

    Want it

  • Bevin R.

    I'll have gin.. any kind of gin

  • Karla M.

    The poor unicorns

  • Emily G.

    This looks amazing! Xx

  • Claire B.

    Drinking that would be the best day of my life x

  • Sarah P.

    This is going on my Christmas list! :unicorn: xx

  • Maggie M.

    Now that's a proper pressie :) x

  • Sharon R.

    Love it :heart:

  • Jen C.

    OooooooOoooh! Might have to get me summa that!

  • Kara J.

    Now this looks cool. X cheers x

  • Mary W.

    Ooh looks nice x

  • Roisin R.

    I'll take 500!

  • Verleta H.

    I need this right at this moment.

  • Allie R.

    Hmmm wonder wat it tastes like x

  • Laura M.

    Ooooohhh I want this! Xx

  • Natalie A.

    I want sparkly gin!!

  • Samantha R.

    If only this were Vodka :(

  • Sophie S.

    Wow! This is amazing!!

  • Jillian D.

    Oh that looks very nice x

  • Linda C.

    Bet it tastes magical! ! Xx

  • Laura F.

    Gin is the best.

  • Alison C.

    Looks yummy xx

  • Gemma K.

    Oh my word !!

  • Emma C.

    Haha awesome! I'd drink anything lol. xx

  • Lisa C.

    Thats amazing Xx

  • Emily M.

    I might have to get some!! :unicorn: xx

  • Gemma H.

    Sounds amazing

  • Toni S.

    This is going on my Christmas list :heart_eyes: xxx

  • Laura M.

    Ooh. I don't like gin but may have to make an exception!! Will it give me wings do you think?!

  • Stephanie B.

    I've seen this before but never had it! I really want to try!

  • Melissa A.

    Shut up and take my money!

  • Alberta C.

    This is amazing. If you can,t be good then be a unicorn lol xxx

  • Nikki T.

    I need this pretty bottle in my life:heart_eyes:

  • Gillian K.

    Oh wow :heart:

  • Carly T.

    Omg we need this in our lives :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:xx

  • Donna B.

    Oh dear god loo

  • Holly S.

    Oh my god want xxx

  • Stacy S.

    Omg this is amazing!!! Xxx

  • Elaine D.

    It's gin! What's not to like!lol!

  • Madeline M.

    I had one last year for Christmas. Still not opened it... It's too pretty!

  • Sam E.

    This looks amazing. I neeeeed some lol xx

  • Jenni A.

    Lol its fab xx

  • Karleigh T.

    It is, it has silver flakes in. Magic xx

  • Jimbo W.

    Unicorn tears make the best Gin!!

  • Ashleigh D.

    Omg :joy::joy:

  • Alison T.

    ooooh so pretty!!

  • Sophie J.

    I need to find this ! xx

  • Chloe M.

    Omg it's beautiful xxx

  • Lucy B.

    Awesome!

  • Karen R.

    Mmmmmm.....yes please :raised_hands:

  • Bryony K.

    Ha ha!!! It needs to be vodka so start hunting! Xx

  • Holly L.

    Love this!

  • Trish G.

    Omg i need this in my life!!! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:xxxx

  • Caroline R.

    Love it xx

  • Faye A.

    I want but £40 a bottle I want a real unicorn for that lol xx

  • Sarah P.

    Yes please!! Xxx

  • Sascha B.

    Need this!

  • Samantha A.

    I feel like this should be a January thing :')

  • Laura G.

    MINT xx

  • Elsie E.

    Mmmmm I need that x

  • Kathie K.

    It was on my Christmas list last year lol but everyone failed ha ha ha

  • Alison M.

    Love this!!

  • Sarah M.

    Omg I actually need this!!!!

  • Amanda T.

    Haha! Love it!!

  • Chloe B.

    That's amazing I don't know if I like gin though

  • Pamela M.

    It's just so pretty!

  • Lee-Ann D.

    I hate gin but would get it just for this!!

  • Claire T.

    Oooo yes please :wink:

  • Tracey F.

    Waiting for it to be delivered. Only for show thought lol xx

  • Kerrie P.

    Ooooo need!! :heartpulse::heartpulse::heartpulse:

  • Kay D.

    Yes please

  • Nicola D.

    Defo needing this :unicorn::sparkles:

  • Nichola S.

    Oooh like the look of this :two_hearts:

  • Cassie P.

    That's perfection in a bottle :heart_eyes::unicorn::unicorn:

  • Kairen B.

    That's class xxx

  • Carole P.

    Amazeballs

  • Nikita M.

    Oh good god!!! X

  • Laura M.

    I'm not sure about the gin bit either

  • Amy M.

    I like gin so I'm all in for this!

  • Michelle M.

    I hate Gin also but I know a sister who loves, so thats a perfect xmas gift :blush:

  • Fiona B.

    Oh wow :heart_eyes:

  • Luke M.

    #ineedabottle

  • Lizzie-Jane B.

    For this is could forget how nasty gin in

  • Shona H.

    Yes please!!

  • Emma L.

    That looks yummy!

  • Kirsty E.

    Is this a real thing? I NEED it xxx

  • Ali O.

    That's small for £40!

  • Laura O.

    Sod the gin, I want to know where I get those nails from!

  • Debbie C.

    Oh man.... i want !!!! Xxx

  • Vicki T.

    Want want want!!!!:sweat_drops::unicorn:

  • Louise C.

    I need this is my life. Secret Santa anyone?! Xx

  • Clara L.

    Actually adorable. Where can I get this? :smirk:

  • Emma S.

    I know! I NEED this! I basically cant live without it! :grimacing::grimacing::grimacing: xxx

  • Sophie H.

    How are you breathing right now without this in your life :grin:

  • Sarah S.

    I don't even like gin but I want this. What's wrong with me?! :joy:

  • Jo W.

    Oh my word!! Does it get any better ?!! :heart_eyes::unicorn:

  • Ali R.

    Omfg...I need this :kissing_heart::kissing_heart:

  • Katie H.

    I bet it's delicious though :weary::joy::stuck_out_tongue:

  • Kevin B.

    Okay I need this in my life :D xxxx

  • Jennifer B.

    Ohhh wonder what that's like x

  • Jaime-Leigh M.

    Omg!!!!!!!!!!!!!!!!! I want one!!!!!!!!

  • Tara G.

    Love it just don't like the price lol

  • Becky E.

    Maybe if it was vodka! :wink:

  • Colleen P.

    Very cute cause they really are real:unicorn::unicorn::unicorn::unicorn:xx

  • Alison M.

    fit for a princess :information_desk_person_tone3::crown:xx

  • Jenna M.

    Omg have you read details on the link... 'Pair it with Prosecco to make a Unicorn Fizz!' Yes please!! :heart_eyes::heart_eyes: selling fast too!

  • Gemma F.

    I got gin today that is blue!! X

What do you think?

Connect with Facebook, Twitter, or just enter your email to sign in and comment.

Your comment