Kid Connection Poop Emoji Float £5 @ Asda George

Kid Connection Poop Emoji Float £5 @ Asda George

Oh my goodness. I think I know loads of kids who are going to want this Poop Emoji Float for the summer, and it's on sale at Asda George online for just £5.

It's a big sturdy inflatable pool float shaped just like the poop emoji (and nope, it's not a chocolate ice cream emoji as some believe...) so kids, or grown ups who like toilet humour, can use it in the pool this summer.

It's online only right now, and you can click and collect for free or home delivery costs £2.95.

Sign up for our newsletter

Get more deals from playpennies with our daily newsletter

By clicking "sign up", you confirm that you agree to our privacy policy & consent to receiving marketing emails.

Comments

Reply to
  • Katie B.

    I think this would be fab lol

    Reply
  • Tracy M.

    Ha ha I want one for my holidays xx

    Reply
  • Jenny T.

    NEED!!!!!! :purple_heart::poop::poop::poop:

    Reply
  • Katie W.

    Ha ha ha!! This is brilliant! X

    Reply
  • Natasha D.

    Hahah, I have the unicorn one x

    Reply
  • Melissa G.

    Already ordered!:joy: Louis says he doesn’t want it though :disappointed_relieved:

    Reply
  • Nicole R.

    This is worth booking a holiday for :joy:

    Reply
  • Debbie B.

    I’m so not encouraging this :see_no_evil:

    Reply
  • Chloe F.

    Yep they would love this xx

    Reply
  • Matt M.

    We shall purchase for holiday xxx

    Reply
  • Emma J.

    Can imagine us all now. :poop::poop::poop:

    Reply
  • Sarah O.

    Out of stock... I just tried to order it :joy::joy:

    Reply
  • Stacy B.

    Bradley would actually want this x

    Reply
  • Steph �.

    Already ordered one :laughing::poop:

    Reply
  • Tasha P.

    Hannah really wanted this Lol :joy:

    Reply
  • Helen W.

    we should get one for Tenerife

    Reply
  • Nikki S.

    I kinda wanna get Tobie this for Penelope's party :poop:

    Reply
  • Angie B.

    Alfie would love this :joy::joy::joy:

    Reply
  • Natalie G.

    ‘Look at tha floater’ :joy::joy:

    Reply
  • Angela A.

    Yeah we know who’d like it

    Reply
  • Fiona S.

    Haha a floater for the hot tub

    Reply
  • Cathy H.

    Molly would have loved that one :joy:

    Reply
  • Rachel C.

    Omg am gonna order one :joy:

    Reply
  • Kaylee R.

    Defo beats the doughnut ring xx

    Reply
  • Ciara M.

    Cool my girls would kill for that:smile::smile:

    Reply
  • Ciara M.

    Should get them it for france:flag_fr:

    Reply
  • Andrena A.

    Omg I might just have to get it for her birthday :gift:

    Reply
  • Lynsay B.

    :joy::joy::joy: kids floating on poos :thinking::joy:

    Reply
  • Ruth E.

    Too funny, we so need to get them this

    Reply
  • Allana C.

    Lol this is the second time I've been tagged in this :joy::joy::poop::poop::poop::poop::poop:

    Reply
  • Dianne C.

    hahaha Abbie will love it

    Reply
  • Loren M.

    i can just picture Alice, rocking up poolside with it :joy::poop::sunglasses:

    Reply
  • Jacqueline C.

    I have to get it :joy::joy:

    Reply
  • Emma H.

    Poo inflatables are strictly prohibited in my pool!

    Reply