Free Delivery With No Minimum Spend (With Code) @ JTF

Free Delivery With No Minimum Spend (With Code) @ JTF

One of my favourite things about Halloween is all the fun novelties you get. To be honest, it's what the kids love too. You don't need to spend a fortune, and JTF are proof of that. Halloween items start from £1.19 delivered and Christmas from 59p delivered.

For FREE delivery just use promo code FREEDEL at the checkout. Only works on standard items, so not furniture etc.

Here's what's in my basket...

The promo code is only valid until 9am, Monday 30th September.

Sign up for our newsletter

Never miss a deal from Playpennies with our daily newsletter

By clicking "sign up", you confirm that you agree to our privacy policy & consent to receiving marketing emails.

Comments

Reply to
  • Louise W.

    sure this is something you’d like :laughing:

    Reply
    • Asha F.

      Id be so confused drinking from these if i was drunk :joy:

      Reply
      • Sarah D.

        Every time I see a boozy related item, I think of you...! :thinking::joy:

        Reply
        • Julie B.

          Hahahahaha i wish I drank as often as i talk about it hahaha

          Reply
          • Laura M.

            Aww man I'd feel drunk just looking at them lol xx

            Reply
            • Rachel M.

              Sooner rather than later :grin:

              Reply
              • Karen C.

                Oh i like these :heart_eyes_cat::heart_eyes_cat::heart_eyes_cat: xx

                Reply
                • Kirstie S.

                  You already tip your glass when ur drunk u don’t need these

                  Reply
                  • Tracy M.

                    We dont no tipsy it goes waaaaaaay past that lol xx

                    Reply
                    • Kirsty S.

                      We need a night on our own :joy:xx

                      Reply
                      • Laura R.

                        Lmao :joy: I don't remember ever tipping my glass over :see_no_evil:

                        Reply
                        • Rachel M.

                          Aw I’ve got somethin on that wknd :weary: you free any other wknds in Oct?

                          Reply
                          • Suzanne M.

                            Haha love them! I do like a glass! Xxx

                            Reply
                            • Sarah P.

                              I’d find those too confusing

                              Reply
                              • Chevonne D.

                                Im going to order them xxxx

                                Reply
                                • Carly C.

                                  No I’m moving next weekend and working the next 2 I think :see_no_evil:

                                  Reply
                                  • Gez B.

                                    Yeh but u lose a bit, especially if Ur wasted and try filling it all the way xxx

                                    Reply
                                    • Cheryl J.

                                      Maybe just ornamental then lol xxx

                                      Reply
                                      • Rachel M.

                                        Oh noooo :see_no_evil: we’ll sort somethin tho :grin:

                                        Reply
                                        • Danielle P.

                                          I think they are lush need to b plastic for me lol xxx

                                          Reply