Christmas Jumpers Now On Sale @ Asda

9 September 2016
Christmas Jumpers Now On Sale @ Asda

Never have we known a year where so many of us are making an early start on festive shopping and planning, so we think that some of you might be happy to see that Asda have got the first of their Christmas Jumpers for sale!

There's no Christmas section live as yet, as the Halloween Shop isn't even live, but for those beady eyed folks there are some new Christmas clothing bits being added day by day... and we love them!

At the moment there's a good amount of men's Christmas jumpers, a few tees and jumpers for the kids and the cutest Mrs Santa 3 Piece Baby Set*. As yet there's no sign of any Women's Christmas items yet, though we're sure they won't take long to be added. I love this adorable Reindeer Jumper* for kids, and this Christmas Robin* one is pretty bloomin gorgeous too!

Just added is this brilliant Christmas Countdown Jumper* for £9, which should sell out very fast indeed. Last year they did both a boys and a girl's one, so hopefully the boy's will be added soon.

The most popular items always sell out very quickly on the Asda online website as they never seem to be able to keep up with the amount of us that want their stuff! So if there's something that has caught your eye already then grab it now and stash it away!

TOPICS:   Christmas   Clothing

If you like this, you may like these...

159 comments

  • Hayley B.

    the dress in the middle!

  • Julie C.

    Omg love it xx

  • Caroline S.

    Love all three!

  • Gemma L.

    Ho Ho Ho :santa_tone1::christmas_tree::see_no_evil:xxxx

  • Kate M.

    I love the wee dress in the middle!

  • Anna R.

    Super cute!!

  • Michelle H.

    Awww xx

  • Layla P.

    Luv these xx

  • Laura B.

    Cute aren't they xx

  • Kym S.

    the dress in middle awww

  • Sarah O.

    Wooooooooo Christmas clothing ll X

  • Alice H.

    Darn it! The Mrs Santa set is for kids er

  • Michelle M.

    Oh I love it!!

  • Shani P.

    ....you just know that Georgia will be in that dress! Need to start stocking up in her December wardrobe! X

  • Jen J.

    Aaahh I need that little dress!!

  • Kirsty M.

    :joy::joy::joy: mr and Mrs clause!!!

  • Lynsey B.

    Omg yes :joy::joy::joy:

  • Sarah H.

    Cassie needs this!!!

    • Christine S.

      Aahh that's cool xx

  • Missy L.

    adult size for us :thinking::kissing_heart:

  • Kelly G.

    This is amazing! :) xx

  • Jacki A.

    Fab ! X

  • Kelly G.

    I need/want this! :joy: xx

  • Laura S.

    Awh love this xx

  • Jessica M.

    I'd wear it every single day. X

  • Natasha C.

    Awesome!

  • Emma P.

    Anna will love this!!!

  • Claire L.

    I Love this I need to get one deffo :)))) x

  • FJ W.

    Duno what they will have this year in primark I dread to think

  • Louise E.

    That's so cool xx

  • Donna G.

    That would be fab xx

  • Karina A.

    Love it :)) xx

  • Debbie M.

    Love it!! X

  • Angela K.

    this is an awesome jumper

  • Alison W.

    Ohhhhhhh I need one of these! :christmas_tree::christmas_tree::christmas_tree:

  • Sarah H.

    Love it!

  • Amanda P.

    That's very cute!

  • Leanne D.

    Aww I love this :heart_eyes::heart_eyes: xxx

  • Kate M.

    Omg I need this :christmas_tree::heart::christmas_tree::heart:

  • Tania B.

    Haha love this xx

  • Lynsey H.

    Awww it's lovely..gutted don't do smaller sizes x

  • Natasha P.

    Oh I love it! Why can't they do adult ones! Xx

  • Ffion E.

    i'm gonna have to get one, that is a fab jumper. xx

  • Vanessa S.

    Aw that's cute :kissing_heart: xx

  • Lucy B.

    need to get one of these!

  • Jodie M.

    I love this Lol

  • Emma M.

    Awww love it :) I want 1 lol x

  • Rachel D.

    Lush, you should check out the others they have. I have ordered one for each of the kids :see_no_evil::evergreen_tree::snowman2::santa_tone1:

  • Andie H.

    Haha they're ace aren't they x

  • Louise P.

    - Olivia would LOVE this! :joy:

    • Georgina Y.

      Aww it only goes up to size 5-6 how lame is that!!

  • Lyndsey C.

    , I've ordered one for Rachel!! :kissing_heart:

  • Kerrie D.

    Omg :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

  • Gemma W.

    Freya NEEDS this!!!! Xxx

  • Francine S.

    I need one in my size!!!

  • Nikki E.

    Bairns would never wanna take it off lol!! X

  • Michelle C.

    I may just have to get this for Isabelle :joy:

  • Lorraine M.

    I loooovvvveeee it!!!

  • Sarah T.

    Amazing!!!!

  • Catherine W.

    I want this for me! :santa_tone2:

  • Kelly M.

    Omg thats lush x

  • Charlotte J.

    That's amazing !!!

  • Helen L.

    best Christmas jumper ever!!! Xxx

  • Kirsten H.

    OMG love love it xxx

  • Elizabeth F.

    I love it. :blush:

  • Julie W.

    Class, love it x

  • Claire H.

    OMG that's tooooooo cute xx

  • Chrissy P.

    OMG this is the cutest !!

  • Amy M.

    Omg!!

  • Lyndsey J.

    Can you get them online

  • Stuart B.

    On order

  • Jennie G.

    thank you!!! So cool! Xx

  • Sharon J.

    Aw that's lovely

  • Catherine M.

    Christmas count down already lol

  • Jennie G.

    Is it free for click and collect? Xx

  • Jodie H.

    Hahah love it!!! Xx

  • Nicola R.

    Oh god how amazing, all the Christmas stuff is giving me palpitations! Xx

  • Theresa B.

    love this

  • Emily T.

    they only do it in child sizes :( it's £9 but will probably sell out quickly so do it fast haha xx

  • Heather B.

    Aww that's so cute. I'd like it in my size too. .:see_no_evil: Xx

  • Nikki M.

    O.M.G!!!!!!!!!!!! Xx

  • Joan A.

    we'll need to get this Christmas jumper for Erin :smiley:

  • Mcattack A.

    This is theeee best thing ive ever seen

  • Nicky G.

    I think I need this:smiley::santa:xx

  • Mcattack A.

    This is thee best thing ive ever seen. Loveeee it xox

  • Gemma B.

    I love this :heart:

  • Theresa B.

    Oh Dear I might hae just bought this LOL

  • Emily B.

    should be compulsory

  • Laura W.

    Christmas jumper day is 16th December x

  • Stephanie O.

    Omg i so need this, love it :santa::christmas_tree::santa::christmas_tree: xx

  • Elizabeth P.

    :D I Want one lol xxx

  • Natalie P.

    What's happened to father Christmas. Why is it now santa ?

  • Charlene D.

    lol I so need this x

  • Sami H.

    Love this!

  • Jen F.

    I really need this xx

  • Emily T.

    Love this lol xx

  • Theresa A.

    I sooooooo want one of those!!

  • Shauna M.

    I want one lol xx

  • Amanda S.

    Oh my God we need these!!!!!!

  • Iona K.

    I really like this jumper

  • Devon A.

    Love it! X

  • Kerri C.

    how class would this be for the kids :ok_hand:

  • Devon A.

    Only 96 days you know, hope you are ready lol x

  • Angela W.

    Love it!!

  • Cheryl B.

    Excellent :joy:

  • Jo B.

    Cute!!

  • Emma C.

    I need it!! :smiley:

  • Katie T.

    Yessss! Love this!

  • Hayley F.

    OMG...... that is amazing!!!!! :smiley::christmas_tree::santa_tone1:xxxx

  • Emily C.

    Oh I need this xxx

  • Nicola S.

    Ha ha!! Love it!

  • Jenna E.

    Love it!

  • Karen B.

    Oh man I want this

  • Sarah H.

    Omg...i love this :christmas_tree::santa::christmas_tree::santa:...xxx

  • Claire C.

    Oh I like that xx

  • Helen W.

    Awesome!

  • Sara F.

    I need this

  • Alex R.

    Need! I might buy this x

  • Julie B.

    Yes l like it :santa: xx

  • Laura N.

    Love it!!

  • Lauren-May D.

    Oh my!!!!! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

  • Kelly H.

    Love it x

  • Amy J.

    I love it :heart_eyes: xx

  • Jessica M.

    I have just bought one for Anna after seeing this on my timeline :joy:

  • Elaine L.

    Haha love it lol! Ex

  • Samantha Z.

    Aww that's cute :blush::grin: x

  • Laura P.

    Wonder if it comes in adult sizes ?? :joy:

  • Emma C.

    Ha ha :heart: this I am def buying this!!!

  • Kristy G.

    I love it xx

  • Christine W.

    OMG yes!!!!!

  • Amanda B.

    how cute is this lol

  • Michelle B.

    Holly had this jumper for Christmas count down last year xx

  • Aimee R.

    this is pretty cute X

  • Rebecca W.

    I love it x

  • Joanne G.

    I love this

  • Tabitha G.

    I love it :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

  • Jemma F.

    ollie needs this xx

  • Hayley T.

    Love this :santa_tone1::joy:

  • Beth S.

    Oh my god they're so cute!! xx

  • Alison T.

    showed lacey this and she needs it :wink::wink:

  • David C.

    Class!! :joy::joy: Vxx

  • Tash A.

    Omg we Defo need these xx

  • Charlotte P.

    I saw this yesterday! I'm so excited this year

  • Amanda P.

    I need it :heart_eyes::heart_eyes:

  • Fiona S.

    they need these in adult sizes :joy::joy::blush::joy::blush::christmas_tree::christmas_tree::christmas_tree:

  • Kerry A.

    this is class :thumbsup_tone1::thumbsup_tone1::thumbsup_tone1::thumbsup_tone1:

    • Kerry A.

      I love it xx

    • Majella H.

      Yeah cute x

  • Leanna B.

    I think Hermione needs this :heart_eyes:

    • Toyah R.

      I've already ordered it lol xx

  • Jenny C.

    we need one of these!!! Xxx

  • Joanne H.

    Oh I love it!

  • Nicki N.

    Awh it's lovely :)

  • Sarah G.

    Aww that's awesome! :heart_eyes:

  • Emma W.

    Wish they did adult sizes :weary:

  • Helen L.

    Omg I love it xx

  • Katrina E.

    I think Emily needs one :see_no_evil::heart_eyes:

  • Adina C.

    Oh my god I love it!!!!!

  • Leanne R.

    OMG

What do you think?

Connect with Facebook, Twitter, or just enter your email to sign in and comment.

Your comment