Personalised Love Island Style Mugs £8.99 @ Studio

Personalised Love Island Style Mugs £8.99 @ Studio

I am a huge fan of Love Island and have no idea what I am going to do with myself when it finishes on Monday! But at least I can drown my sorrows with one of these Personalised Love Island Style Mugs from over at Studio!

They have tons of designs to choose from and are the only way to have a cuppa from now on!

All of the Love Island mugs can be personalised with your name free of charge. What a fab gift they would make for any Love Island fan!

Here are the designs you can choose from, each one comes in either pink or green:

They are all priced at £8.99 each and they are selling super fast! Don't be an #AbsoluteMelt and miss out on these bargains!

Delivery is £4.99 or if you're a new customer use promo code 048 for FREE delivery.

Comments

Reply to
  • Charlotte C.

    Ooooh thank you I'm going to get one :kissing_heart:

    • Lizzie S.

      Omg i need one:joy::scream:

      • Heidi L.

        haha I need one of these aswell lol x

        • Hannah E.

          Yes!!! Melt melt melt hahaha

          • Jessica A.

            Are you bantering me? These are amaze!

            • Hannah R.

              Don't tempt me :joy::joy: I'll be an absolute melt if I buy one of them :smirk::sob:

              • Amanda M.

                Haha me too!!! Love them!! Going to be so sad tmrw :sob::sob::sob:

                • Kim W.

                  Omg I would live that lol I had my muggy t-shirt on today lol xx

                  • Chloe R.

                    You know my mug game strong, NEED these!

                    • Alicia D.

                      What are we gonna everynight at 9!?!?:sob::sob::sob:

                      • Carrie R.

                        Ahh love :heart: I am gonna miss it when it ends!!

                        • Claire D.

                          Class! I don't know what I'm going to do with my life after tomo:cry::confused:

                          • Nadene P.

                            I want type on paper one! X

                            • Laura E.

                              What the fluff is an "absolute melt" ??!

                              • Leanne L.

                                It will go nice with my love island bottle :joy::joy: xxx

                                • Izzy M.

                                  The absolute melt one is me ;)

                                  • Sarah P.

                                    I can see us sat in the staffroom with these! Lol! X

                                    • Emma R.

                                      Haha, found my new office mug :joy::joy: